Ή, χιουμοριστικά, "αν τα ράφια μιλούσαν". Στον περιορισμένο χώρο του ραφιού που διατίθεται για ένα προϊόν έπρεπε να βρεθούν έξυπνες λύσεις. Τα shelf talkers είναι επικολλούμενα μικρά, αλλά θαυματουργά καρτελάκια ραφιού με ενδιαφέροντα κοπτικά, για να τραβήξουν την προσοχή του καταναλωτή και παράλληλα να επικοινωνήσουν πολύ περισσότερη πληροφορία από όση θα επέτρεπε ο χώρος του ραφιού. Τα shelf talkers μας δίνουν τη δυνατότητα να αυξήσουμε την επιφάνεια προβολής των προϊόντων μας πέρα από τον περιορισμένο χώρο της κύριας τοποθέτησής τους στο ράφι. Και μάλιστα στο σημείο που οι καταναλωτές παίρνουν την κρίσιμη απόφαση της αγοράς μιας μάρκας. Νέο λανσάρισμα, εκπτώσεις, επιπλέον ποσότητες, νέα χαρακτηριστικά, νέα κατηγορία, νέα γεύση και νέα συσκευασία είναι μερικά από τα στοιχεία που μπορούμε να επικοινωνήσουμε σε ένα δείκτη ραφιού με πολύ καλά αποτελέσματα.
Δεν επιτρέπουν όλα τα καταστήματα να κρεμάσουμε πινακίδες από το ταβάνι, αλλά κάτι τέτοιο όχι μόνο μπορεί να τραβήξει το βλέμμα, αλλά μπορεί να κατευθύνει τους καταναλωτές προς μια αυθόρμητη και απρογραμμάτιστη αγορά της μάρκας.
Αυτοκόλλητες, ευρηματικές σημάνσεις στο δάπεδο σηματοδοτούν το δρόμο και κατευθύνουν από τους γενικούς διαδρόμους ως το σημείο που θα βρουν οι καταναλωτές τη μάρκα στο ράφι. Τα αυτοκόλλητα εδάφους νέας γενιάς είναι ανθεκτικά, αντιολησθητικά, προσφέρουν εξαιρετική απόδοση χρωμάτων και μπορούν να κοπούν σε απεριόριστα σχέδια και σχήματα.
Χωρίς να απιτούν τη ύπαρξη τοίχου, ή σταθερού σημείου σε ένα χώρο, οι αυτοστηριζόμενες κατασκευές στέκονται με δικούς τους μηχανισμούς εύκολα και γρήγορα στο πάτωμα και είναι ορατές σε σημεία υψηλής κυκλοφορίας μέσα στο κατάστημα, επικοινωνώντας στοιχεία της μάρκας ή υποστηρίζοντας παράλληλες προωθητικές ενέργειες. Και πάλι οι νέες τεχνολογίες εκτύπωσης μας δίνουν τη δυνατότητα για πολλά υλικά και απεριόριστα σχήματα και κοπτικά.
Προβάλλοντας προϊόντα σε χώρους στάθμευσης ή εισόδους, μπορούμε να βάλουμε την επωνυμία μας στην κορυφή της λίστας των αγοραστών, πριν ακόμα έρθουν σε επαφή με οποιοδήποτε προϊόν ανταγωνιστών μας.
Από τα παραπάνω υλικά μπορούμε να επιλέξουμε το κατάλληλο συνδυασμό για την καλύτερη προβολή των προϊόντων μας, στην ιδανική συνάρτηση κόστους, χρόνου και στόχου πρώθησης.